Lunes, Mayo 11, 2015

Ziggo en Upc raken vele alles in 1 klanten kwijt

business-people-officeDoordat Upc en Ziggo gefuseerd zijn hebben deze twee bedrijven cq dit bedrijf in de eerste 90 dagen behoorlijk wat klanten o.a. met een alles in 1 pakket verloren.
Het verliezen van deze alles in 1 klanten, waarbij het bijna om 50000 klanten gaat, is met het gevolg van deze fusie.
Bijna 100% van de klanten die hebben opgezegd komen op naam van Ziggo te staan. Het draait hier om precies te zijn om 49700 klanten waarbij een groot deel van deze klanten een alles in 1 pakket had.
Even voor deze aankondiging was al bekend dat er minder klanten trouw waren aan Ziggo. Hierbij ging het om ruim 25000 klanten die ook weer voor een groot deel alles in 1 hadden aangeschaft. In totaal komt het verlies dus op ruim vijfenzeventigduizend klanten te staan.
De daling hebben deze twee bedrijven niet alleen te danken aan de fusie. Een andere belangrijke factor is de toenemende concurrentie van andere partijen en een over het algemeen genomen lagere verkoop.
Dit laatste houdt in dat de consument steeds vaker kiest voor een alles in 1 pakket van een andere aanbieder.
Persoonlijk denk ik dat de fusie veel consumenten tegen de borst stuit omdat ze “te” groot zijn geworden naar Nederlandse maatstaven. Daarnaast zijn er tegenwoordig zoveel bedrijven die bijv. alles in 1 aanbieden dat de consument steeds vaker op een aanbieding inspringt.
Wilt u meer informatie omtrent dit topic en het vergelijken van uw alles in 1 abonnement klik dan op onderstaande link:
http://www.insurander.nl/alles-in-1/

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento